Skip to content
  • Home
  • Rittenregistraties
  • Live volgen
  • Asset tracking
  • Overige
  • Contact
Menu
  • Home
  • Rittenregistraties
  • Live volgen
  • Asset tracking
  • Overige
  • Contact

App/Web RRPlus

  • Hoe kan ik mijn ritten exporteren?
  • Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
  • Kan niet verder terug scrollen in ritten?
  • Hoe maak ik een vaste locatie aan?
  • Hoe en waar kan ik inloggen?
  • Wat gebeurd er als mijn looptijd is afgelopen?
  • Hoe voeg ik een notitie toe?
  • Foutmelding met inloggen?
  • Nieuwe tracker toevoegen aan bestaand account?
  • Hoe corrigeer ik de kilometers?
  • Hoe wissel ik in het overzicht van voertuig?
  • Ik krijg een .CSV bestand. Hoe kan ik deze openen?

Inbouw-tracker

  • Er worden geen ritten in de app getoond, wat moet ik doen?
  • Werkt de tracker ook in gebouwen?
  • Aansluitschema inbouw tracker
  • E-mail ontvangen: 3 dagen geen ritten, wat nu?

Plug & Play tracker

  • E-mail ontvangen: 3 dagen geen ritten, wat nu?
  • Er worden geen ritten in de app getoond, wat moet ik doen?
  • Werkt de tracker ook in gebouwen?
  • Home
  • Kennisbank
  • Rittenregistratie Plus
  • App/Web RRPlus
  • Hoe maak ik een vaste locatie aan?

Hoe maak ik een vaste locatie aan?

Bij een veel voorkomend adres is het mogelijk om deze op te slaan en hier een naam aan te geven.
De applicatie zal op deze plek dan automatisch de gewenste naam bij het adres vermelden.

 

Zie onderstaande instructievideo of volg de stappen op deze pagina!

Stap 1:

Open de mobiele app & open de rit waarvan u het adres als vaste locatie wenst op te slaan
Tik op het vertrek of aankomst adres om een vaste locatie aan te maken

 

Stap 2:

Vink het vakje aan, vul de gewenste naam in & tik op het vinkje rechtsboven om de locatie op te slaan
Als het adres niet juist wordt vermeld kunt u deze ook aanpassen, zodat dit in het vervolg automatisch wordt gebruikt

 

Voorbeeld:

Nu wordt het adres bij de zojuist aangemaakte rit en toekomstige ritten als volgt getoond

Stap 3:

De opgeslagen vaste locaties worden “Contacten” genoemd & kunt u ook vinden in het menu

Beheer de aangemaakte vaste locaties in het menu “Contacten”

Als u een vaste locatie opent in het menu “Contacten” dan kunt u deze wijzigen + de radius aanpassen

 

Radius uitgelegd:

Als de Vertrek/Aankomst plek zich binnen deze radius bevindt dan zal de vaste locatie worden toegepast.
De radius staat vermeld in meters.
Nieuwe tracker toevoegen aan bestaand account?Nieuwe tracker toevoegen aan bestaand account?
Bel 0180 - 437 568
Chat met Luuk
Stuur ons een e-mail

Onze producten

  • Rittenregistratie
  • Live volgen
  • Asset tracking
  • Verlengingen
  • Beta

Klantenservice

  • Contact opnemen
  • Bezorgen & Installeren
  • Ruilen & Retourneren
  • Bestellen
  • Betalen
  • Inloggen

Over Nedsoft

  • Voordelen Nedsoft
  • Over Nedsoft
  • Bedrijfsgegevens
  • Nedsoft apps
  • Duurzaamheid
  • Blogs

Toepassingen

  • Auto
  • Boot
  • Motor
  • Camper
  • Equipment
  • Equipment

Algemene voorwaarden  |  Pricacy  |  Betaalmethodes  |  Herroepingsrecht  |  Klachtenregeling
Beoordeling door klanten: WebwinkelKeur.nl 8.7/10 – 700 beoordelingen