Skip to content
  • Home
  • Rittenregistraties
  • Live volgen
  • Asset tracking
  • Overige
  • Contact
Menu
  • Home
  • Rittenregistraties
  • Live volgen
  • Asset tracking
  • Overige
  • Contact

App/Web RRPlus

  • Wat gebeurd er als mijn looptijd is afgelopen?
  • Nieuwe tracker toevoegen aan bestaand account?
  • Hoe voeg ik een notitie toe?
  • Foutmelding met inloggen?
  • Hoe en waar kan ik inloggen?
  • Ik krijg een .CSV bestand. Hoe kan ik deze openen?
  • Kan niet verder terug scrollen in ritten?
  • Hoe wissel ik in het overzicht van voertuig?
  • Hoe corrigeer ik de kilometers?
  • Hoe kan ik mijn ritten exporteren?
  • Hoe maak ik een vaste locatie aan?
  • Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Inbouw-tracker

  • Er worden geen ritten in de app getoond, wat moet ik doen?
  • Werkt de tracker ook in gebouwen?
  • E-mail ontvangen: 3 dagen geen ritten, wat nu?
  • Aansluitschema inbouw tracker

Plug & Play tracker

  • Er worden geen ritten in de app getoond, wat moet ik doen?
  • E-mail ontvangen: 3 dagen geen ritten, wat nu?
  • Werkt de tracker ook in gebouwen?
  • Home
  • Kennisbank
  • Rittenregistratie Plus
  • Inbouw-tracker
  • Er worden geen ritten in de app getoond, wat moet ik doen?

Er worden geen ritten in de app getoond, wat moet ik doen?

U heeft de Plug & Play tracker voor het eerst in gebruik genomen en hier een rit mee gereden, maar deze wordt niet getoond in de app.
Eerst adviseren wij u om de pagina te verversen door in het scherm van boven naar beneden te vegen.
Mocht de rit na het verversen nog steeds niet tevoorschijn komen dan kunt u of de tracker juist is aangesloten.
Let op: De uit te voeren stappen zijn anders voor Plug & Play & Inbouw trackers!

 

Plug & Play Tracker

Wanneer de Plug & Play tracker wordt ingeplugd kan er gekeken worden naar de LED’s welke zich aan de rechter onderzijde van tracker bevinden (zie afbeelding).
Hieruit kan worden opgemaakt of de tracker goed functioneert of niet.
Onderstaand vindt u het LED indicatie overzicht welke in drie verschillende categorieën zijn aangeduid.

 

Apparaat werkt goed wanneer:

  • Navigatie & Status LED elke seconde knipperen.
  • Of wanneer de Status LED snel knippert voor korte tijd.

Apparaat werkt niet goed wanneer:

  • Navigatie LED constant brand.
  • Status LED uit is, of constant brand.

Apparaat bevindt zich in slaapmodus wanneer:

  • Navigatie LED uit is.
  • Status LED elke 2 seconde knippert.

Wanneer er weer wordt gereden schakelt het apparaat automatisch weer aan.

 

Inbouw tracker

Wanneer de Inbouw tracker wordt ingebouwd dan kan er gekeken worden naar de LED welke zich aan de linker onderzijde van tracker bevindt(zie afbeelding).
Hieruit kan worden opgemaakt of de tracker goed functioneert of niet.
Onderstaand vindt u het LED indicatie overzicht welke in twee verschillende categorieën zijn aangeduid.
De korte LED flits geeft aan hoeveel gps signaal de Inbouw tracker heeft.

 

Apparaat werkt goed wanneer:

  • Korte LED flits meer dan 6x knippert
  • Lange LED flits 1x knippert

Apparaat werkt niet goed wanneer:

  • Korte LED flits minder dan 6x knippert
  • Lange LED flits tussen de 2 & 6 keer knippert
LET OP: Zorg ervoor dat de auto ongeveer 5 minuten stationair draait na de aansluiting waarnaar er vervolgens de onderstaande controle kan worden uitgevoerd.
Werkt de tracker ook in gebouwen?Aansluitschema inbouw tracker
Bel 0180 - 437 568
Chat met Luuk
Stuur ons een e-mail

Onze producten

  • Rittenregistratie
  • Live volgen
  • Asset tracking
  • Verlengingen
  • Beta

Klantenservice

  • Contact opnemen
  • Bezorgen & Installeren
  • Ruilen & Retourneren
  • Bestellen
  • Betalen
  • Inloggen

Over Nedsoft

  • Voordelen Nedsoft
  • Over Nedsoft
  • Bedrijfsgegevens
  • Nedsoft apps
  • Duurzaamheid
  • Blogs

Toepassingen

  • Auto
  • Boot
  • Motor
  • Camper
  • Equipment
  • Equipment

Algemene voorwaarden  |  Pricacy  |  Betaalmethodes  |  Herroepingsrecht  |  Klachtenregeling
Beoordeling door klanten: WebwinkelKeur.nl 8.7/10 – 700 beoordelingen