Mijn gegevens worden niet bewaard als ik het programma opnieuw open?

← Alle Onderwerpen

Hieronder 2 methodes die dit probleem kunnen verhelpen.

1:

U kunt proberen om het programma te openen als administrator, vervolgens in te loggen een transactie aanmaken en te kijken of het dan blijft staan als u het programma opnieuw opent.

U kunt het programma openen als administrator via rechtermuisklik op het icoon > Uitvoeren als administrator.

Daarna opent het programma en moet u kijken of het probleem aanhoud.
Indien u het probleem nog steeds heeft, lees dan de onderstaande instructie.


2:
Waarschijnlijk is er iets fout gegaan bij het aanmaken van een nieuw kasboek bestand.
Bij het aanmaken van een nieuwe kasboek administratie, moet het echte bestand (waar alles in bewaard word) ook een locatie krijgen op uw computer.

Als dit niet word gedaan dan heeft het programma niks om naar te schrijven en dan vergeet het programma alles bij het afsluiten. Volg a.u.b. de volgende stappen om dit op te lossen.
Open het programma en voert uw wachtwoord/gebruikersnaam in (standaard allebei: admin).

Klik daarna op: maak een nieuw bestand aan.

U krijgt dan dit venster te zien.

Kasboek
  • Geef het nieuwe kasboek bestand een omschrijving wat voor u herkenbaar is.
  • En vergeet niet om het bestand een locatie te geven (knop bij Rode pijl bij bestand opslaan), dit is waarschijnlijk eerder wel per-ongeluk gebeurt. Als dit namelijk niet gebeurt kan dit de oorzaak zijn dat het programma uw ingevoerde gegevens niet vasthoud.
  • Als u dit heeft gedaan klikt u op OK en dan start u het programma opnieuw op.
  • Open daarna het zojuist gemaakte bestand en voer een aantal gegevens in, sluit/open hierna weer het programma, worden ingevoerde gegevens nu wel bewaard.

De waardering van www.nedsoft.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.6/10 gebaseerd op 465 reviews.