Coronavirus: lees hier de actuele maatregelen van Nedsoft.

Update 5 mei 2021

Om de veiligheid van onze medewerkers en klanten te waarborgen, volgen wij de richtlijnen van de Rijksoverheid.

De medewerkers van Nedsoft die thuis kunnen werken laten we niet onnodig naar kantoor komen. Wij zijn gewoon telefonisch bereikbaar, wel kan het zo zijn dat u wat langer moet wachten dan u van ons gewend bent. Mochten we iets moeilijker telefonisch bereikbaar zijn, stuur dan een e-mail naar onze support afdeling. Zo komt uw vraag in ons ticket systeem waarin ook iedereen vanuit huis in kan. U kunt ons bereiken via support@nedsoft.com

Bestellingen zullen gewoon dagelijks verzonden worden zoals u van ons gewend bent. Vanaf vandaag tekent de bezorger van Post NL na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen zij om het contact tussen mensen te minimaliseren. De bezorger vraagt de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en de bezorger noteert deze in het handtekeningveld.

Onze monteurs doen hun best om alle inbouw afspraken volgens planning te laten verlopen. Onze monteurs houden de maatregelen nauwlettend in de gaten en anticiperen hier ook op.

Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM. Wie verkouden is of koorts heeft, blijft thuis. Bij alle aanvullende maatregelen, passen wij ons beleid hierop aan. 

We hopen op uw begrip!

Team Nedsoft.

Dit bericht is gepost in Nieuws. Bookmark de link.
De waardering van www.nedsoft.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.7/10 gebaseerd op 768 reviews.